понеділок, 19 жовтня 2020 р.

,,Світ чудовий''

 ,,Гордість України'' в нашій бібліотеці та вперше в Києві!

Запрошуємо на презентацію художньої виставки юного таланту з м. Маріуполя Анастасії Журавльової - ,,Світ чудовий''. Анастасія є володарем нагороди Диво дитина - найбільш творча дитина року, це одна з престижних нагород в Україні для дітей до 13 років. За ескізом Анастасії була створена двохметрова металева скульптура "Закохані будиночки", яка прикрашає місто Маріуполь.

У 2017 році в Парижі отримала Гран-Прі на конкурсі ,,Діти проти війни''.

,,....А зараз, я просто творю, живу та насолоджуюсь...Що значить у моєму житті малювання? Мабуть, ВСЕ! Це моє життя. Це мій світ. Це моє єднання з оточуючими. Малювання - це я!

(Анастасія Журавльова)

https://studio.youtube.com/channel/UCxDWMTGSqe17FR4lc8qodKw















Немає коментарів:

Дописати коментар