середа, 31 липня 2024 р.

,,З повагою до тварин''

 Шановні друзі!

З 1-31 серпня запрошуємо відвідати художню виставку Юлайла Грейс Лару (м. Ужгород) ,,З повагою до тварин'' на екозамші. Виставка розкриває світ тварин та рослин.

З 15 років мисткиня пише в своїй авторській техніці, створюючи картини на таких тканинах, як штучний замш, велюр, оксамит. .

,,Завжди прагну передати глибину почуттів та красу навколишнього світу. Мої картини - це моя мова виразу, сповнена емоцій та відданості мистецтву. Кожна моя робота - це своєрідний шлях у світ краси та душі. Через колорит і форму, я намагаюся розкрити унікальність кожного моменту та почуття, надихаючи глядача на відкриття нових перспектив і емоційних переживань. У кожній творчості я маю на меті викликати невловиму красу життя, запрошуючи глядачів поглиблюватись у власні історії й емоції. З кожним полотном я прагну запалити іскру зв'язку між спостерігачем і мистецтвом, освітлюючи спільний людський досвід.'' - з повагою Юлайла Грейс Лару.

Вхід вільний.



Немає коментарів:

Дописати коментар